SILNIKI ZABURTOWE SERII RACING
Jak ulepszyć coś w kategorii, która jest najlepsza? Tworząc nowe poziomy wydajności, osiągów i niezawodności. Nasza linia silników zaburtowych wywodzi się z dziedzictwa przełomowych rozwiązań. Nadal ustawiamy poprzeczkę bardzo wysoko, ponieważ Ty tego wymagasz, ponieważ my tego potrzebujemy.
INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA
VERADO 400R
Mercury Racing Verado 400R powstał dzięki pasji osiągania perfekcji. Zwiększył moc dostępnych na rynku silników zaburtowych. Poważne udoskonalenia fabrycznej rzędowej platformy o pojemności 2,6 L zwiększyły moc i osiągi. 7000 obrotów na minutę, niesamowite przyspieszenie i świetny stosunek masy do mocy, to tylko niektóre z zalet modelu 400R. Ten silnik nie jest przeznaczony dla osób o słabym sercu. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o lekkich kadłubach stworzonych aby osiągać jak największą prędkość.
Opcje kolorystyczne
Silniki Mercury 400R oferowane są w dwóch kolorach: czarnym Czarny (Phantom Black) lub białym Biały (Cold Fusion White). Dla białego silnika 400R dostępnych jest sześć różnych kolorów aplikacji (niebieski, zielony, pomarańczowy, fioletowy, czerwony i żółty) zaprojektowanych tak aby wyrazić twój styl i żeby dopasować kolorystycznie silnik do łodzi. Tak czy inaczej ludzie będą się oglądać, nie masz szans na bycie anonimowym.
- HP / KW 400/298
- Max. ilość obrotów (obr/min) 6400-7000
- Typ silnika 6 (w rzędzie)
- Pojemność skokowa (L) 2.6L
- Zasilanie w powietrze Doładowane z dolotami zimnego powietrza , chłodzeniem powietrza z kompresora i elektroniczną kontrolą ciśnienia doładowania
- System paliwowy Sci EFI
- Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
- Rozruch Elektryczny (kluczyk) z SmartStart
- System wydechowy Przez śrubę
- Rekomendowany olej Syntetyczny Mercury Racing 25W50 , Certyfikat NMMA FCW 25W-50
- Pojemność miski olejowej 8.0 L
- System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika Elektroniczny system SmartCraft
- MINIMALNY ROZSTAW SILNIKÓW 66,04 cm
- Sterowanie elektro-hydrauliczne wspomaganie kierownicy
System sterowania silników zaburtowych pilotem - Przekładnia 5.44″ HD,
Sport Master z kierunkową płetwą spodziny - Przełożenie 1.75:1
- Klasyfikacja CARB Star CARB 2-Star
- ALTERNATOR/AMP 70 AMP / 882 Watt (Belt-Drive)
- Waga 668 lbs (303 kg)
- Długość kolumny 20″ / 508mm
25″ / 635mm
30″ / 762mm - Kolor Czarny (Phantom Black)
Biały (Cold Fusion White) - Gwarancja 3 Lata gwarancji dla użytkowania rekreacyjnego
3 Lata gwarancji na korozję
Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.
-
HP / kW 300/224
-
Obroty biegu jałowego 600
-
Max. ilość obrotów (obr/min) 5800-6400
-
Układ cylindrów V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
-
Pojemność (L / CID) 4.6/279
-
INDUCTION SYSTEM Custom Racing Short-Runner Intake Manifold
-
System paliwowy Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
-
Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
-
Zapłon SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
-
Ładowanie 85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge
-
Rozruch Elektryczny z systemem SmartStart Protection
-
Układ smarowania miska olejowa
-
Rekomendowany olej z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
-
Trzypunktowe mocowanie silnika górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
-
Mocowanie silnika HD solidne uchwyty, system zdalnego trymowania
-
Przekładnia Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD
-
Przełożenie 1.75:1
-
Biegi F-N-R
-
Waga (LBS./KG)
-
L – 20″ Std: 512/232; HD: 546/247
-
XL – 25″ 556/252
-
XXL – 30″ 566/257
-
Gwarancja – 3 lata
Silnik 250R FourStroke przekazuje 250 koni mechanicznych na śrubę. Wytrzymała jednostka V-8 o pojemności większej o 53 % pozwoliła osiągnąć 40 % większy moment obrotowy niż dotychczas oferowany dwusuwowy silnik 250XS.
-
HP / kW 250/186
-
Obroty biegu jałowego 600
-
Max. ilość obrotów (obr/min) 5800-6200
-
Układ cylindrów V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
-
Pojemność (L / CID) 4.6/279
-
INDUCTION SYSTEM Performance-Tuned Long Runner Intake Manifold
-
System paliwowy Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
-
Zalecane paliwo Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2) Or 90 RON
-
Zapłon SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
-
Ładowanie 85-Amp (1071 Watt)
-
Rozruch Elektryczny z systemem SmartStart Protection
-
Układ smarowania miska olejowa
-
Rekomendowany olej z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
-
THROTTLE AND SHIFT CONTROLS Mechanical
-
Mocowanie Trzypunktowe mocowanie silnika – górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
-
Długość kolumny (IN./MM.) 20/508
-
Przekładnia Sport Master
-
Przełożenie 1.75:1
-
Waga (LBS. / KG.) 520/236
-
Gwarancja 3 lata
- 400 Racing
-
VERADO 400R
Mercury Racing Verado 400R powstał dzięki pasji osiągania perfekcji. Zwiększył moc dostępnych na rynku silników zaburtowych. Poważne udoskonalenia fabrycznej rzędowej platformy o pojemności 2,6 L zwiększyły moc i osiągi. 7000 obrotów na minutę, niesamowite przyspieszenie i świetny stosunek masy do mocy, to tylko niektóre z zalet modelu 400R. Ten silnik nie jest przeznaczony dla osób o słabym sercu. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o lekkich kadłubach stworzonych aby osiągać jak największą prędkość.
Opcje kolorystyczne
Silniki Mercury 400R oferowane są w dwóch kolorach: czarnym Czarny (Phantom Black) lub białym Biały (Cold Fusion White). Dla białego silnika 400R dostępnych jest sześć różnych kolorów aplikacji (niebieski, zielony, pomarańczowy, fioletowy, czerwony i żółty) zaprojektowanych tak aby wyrazić twój styl i żeby dopasować kolorystycznie silnik do łodzi. Tak czy inaczej ludzie będą się oglądać, nie masz szans na bycie anonimowym.- HP / KW 400/298
- Max. ilość obrotów (obr/min) 6400-7000
- Typ silnika 6 (w rzędzie)
- Pojemność skokowa (L) 2.6L
- Zasilanie w powietrze Doładowane z dolotami zimnego powietrza , chłodzeniem powietrza z kompresora i elektroniczną kontrolą ciśnienia doładowania
- System paliwowy Sci EFI
- Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
- Rozruch Elektryczny (kluczyk) z SmartStart
- System wydechowy Przez śrubę
- Rekomendowany olej Syntetyczny Mercury Racing 25W50 , Certyfikat NMMA FCW 25W-50
- Pojemność miski olejowej 8.0 L
- System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika Elektroniczny system SmartCraft
- MINIMALNY ROZSTAW SILNIKÓW 66,04 cm
- Sterowanie elektro-hydrauliczne wspomaganie kierownicy
System sterowania silników zaburtowych pilotem - Przekładnia 5.44″ HD,
Sport Master z kierunkową płetwą spodziny - Przełożenie 1.75:1
- Klasyfikacja CARB Star CARB 2-Star
- ALTERNATOR/AMP 70 AMP / 882 Watt (Belt-Drive)
- Waga 668 lbs (303 kg)
- Długość kolumny 20″ / 508mm
25″ / 635mm
30″ / 762mm - Kolor Czarny (Phantom Black)
Biały (Cold Fusion White) - Gwarancja 3 Lata gwarancji dla użytkowania rekreacyjnego
3 Lata gwarancji na korozję
- 300 Racing
-
Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.
-
HP / kW 300/224
-
Obroty biegu jałowego 600
-
Max. ilość obrotów (obr/min) 5800-6400
-
Układ cylindrów V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
-
Pojemność (L / CID) 4.6/279
-
INDUCTION SYSTEM Custom Racing Short-Runner Intake Manifold
-
System paliwowy Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
-
Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
-
Zapłon SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
-
Ładowanie 85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge
-
Rozruch Elektryczny z systemem SmartStart Protection
-
Układ smarowania miska olejowa
-
Rekomendowany olej z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
-
Trzypunktowe mocowanie silnika górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
-
Mocowanie silnika HD solidne uchwyty, system zdalnego trymowania
-
Przekładnia Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD
-
Przełożenie 1.75:1
-
Biegi F-N-R
-
Waga (LBS./KG)
-
L – 20″ Std: 512/232; HD: 546/247
-
XL – 25″ 556/252
-
XXL – 30″ 566/257
-
Gwarancja – 3 lata
-
- 250 Racing
-
Silnik 250R FourStroke przekazuje 250 koni mechanicznych na śrubę. Wytrzymała jednostka V-8 o pojemności większej o 53 % pozwoliła osiągnąć 40 % większy moment obrotowy niż dotychczas oferowany dwusuwowy silnik 250XS.
-
HP / kW 250/186
-
Obroty biegu jałowego 600
-
Max. ilość obrotów (obr/min) 5800-6200
-
Układ cylindrów V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
-
Pojemność (L / CID) 4.6/279
-
INDUCTION SYSTEM Performance-Tuned Long Runner Intake Manifold
-
System paliwowy Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
-
Zalecane paliwo Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2) Or 90 RON
-
Zapłon SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
-
Ładowanie 85-Amp (1071 Watt)
-
Rozruch Elektryczny z systemem SmartStart Protection
-
Układ smarowania miska olejowa
-
Rekomendowany olej z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
-
THROTTLE AND SHIFT CONTROLS Mechanical
-
Mocowanie Trzypunktowe mocowanie silnika – górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
-
Długość kolumny (IN./MM.) 20/508
-
Przekładnia Sport Master
-
Przełożenie 1.75:1
-
Waga (LBS. / KG.) 520/236
-
Gwarancja 3 lata
-