Sterowanie mechaniczne
Trwałe, mocne, elastyczne i niezawodne.
Sterowanie elektrohydrauliczne
Jeśli chodzi o wysiłek, mniej znaczy więcej.
Sterowanie hydrauliczne
Kontrola na wyciągnięcie ręki. Wysoka wydajność.
Duży rumpel
Popularność opcjonalnego rumpla Big Tiller firmy Mercury wzrosła w przypadku pontonów, RIB-ów i łodzi laminatowych, na których dłuższy rumpel z ergonomicznym przyciskiem trymu, pozwala łatwo i bezpiecznie obsługiwać silnik.
Joystick Piloting
Zapomnij o komplikacjach. Zapomnij o stresowaniu się cumowaniem lub manewrowaniem w ciasnych miejscach i trudnych sytuacjach.
Active Trim
System Active Trim jest kompatybilny z wszystkimi aktualnie produkowanymi silnikami zaburtowymi i stacjonarnymi (o mocy od 40 KM) obsługującymi technologię SmartCraft.
Mercury Marine jest liderem w branży
Technologia silników w ostatnich latach bardzo ewoluowała. Mercury Marine kontynuuje ekspansję swojej technologii silników zaburtowych i morskich. Mercury jest liderem w branży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom opartym na technologii joysticka zeus, monitorach VesselView, sterowaniu joystickiem dla silników zaburtowych, aktywnemu trymowaniu (Active Trim) i cyfrowemu kotwiczeniu Skyhook GPS. W 2016 r. Firma Mercury wprowadziła aplikację VesselView Mobile dla systemów iOS i Android.
Układy sterowania idealnie pasujące do Twojej łodzi i spełniające Twoje potrzeby. Od tradycyjnych mechanicznych po zaawansowane rozwiązania cyfrowe. Wszystkie skonstruowane i wykonane najlepiej jak to możliwe, aby działały sprawnie, płynnie i niezawodnie przez długie lata.
Mechaniczne
Tradycyjny system sterowania łodzią, wykorzystujący cięgna do połączenia steru i kierownicy z silnikiem. Mechanizmy listwowe i planetarne, oba dostępne z opcją „no-torque”, która blokuje przekładnie nawet jeśli zdejmiesz ręce z kierownicy aby zwiększyć bezpieczeństwo i kontrolę nad łodzią.
Hydrauliczny
System polecany dla większych łodzi z większymi silnikami, choć nie tylko. Aby łódź płynęła w odpowiednim kierunku w tego typu układzie stosuje się pompę hydrauliczną, zawory, węże i siłowniki. System ten zdecydowanie ułatwia sterowanie , jest sprawny i komfortowy.
Dostępne są różne rozmiary i typy układów hydraulicznych. Wybieramy je w zależności od wielkości łodzi, mocy i liczby silników, preferencji sternika oraz wymagań dotyczących prędkości i osiągów. Możemy ich używać w łodziach wędkarskich , rekreacyjnych ale również w bolidach wyścigowych.
Wspomaganie kierownicy
Stosunkowo nowe rozwiązanie w branży motorowodnej. Działa podobnie jak system wspomagania kierownicy w samochodzie lub ciężarówce. Wykorzystuje dodatkową pompę hydrauliczna aby zminimalizować wysiłek sternika. Teraz już można kierować łódką jednym palcem. To co sprawdza się na drodze działa i na wodzie. Układ dostępny przy większych silnikach Mercury®, w tym Verado® jak przy wielu silnikach stacjonarnych.
Steer-By-Wire
Zaawansowane, cyfrowe sterowanie oparte na systemach wykorzystujących joystick Axius® i Zeus®. Eliminuje zarówno cięgna jak i hydraulikę. Sygnał cyfrowy przekazywany jest od kierownicy przewodami do silnika. Szybki, super czuły układ kierowniczy i super kontrola. Stanowi część pakietu cyfrowego SmartCraft®.
Big Tiller -Wielki Rumpel
Idealny do trolingu oraz dla tych którzy wolą sterować rumplem niż kierownicą. Poważna rzecz dla poważnych wędkarzy. Big Tillery są tak duże i tak skonfigurowane, aby pasowały do szerokiej gamy silników Mercury. Występują trzy różne zestawy pasujące do: czterosuwowych silników 40-60 KM, czterosuwowych 75-115 KM i dwusuwowych OptiMax®, oraz Big Tiller z hydraulicznym układem wspomagania do większych silników i bardziej wymagających zastosowań.
Sterowanie joystickiem Zeus, sterowanie joystickiem Axius do silników stacjonarnych i sterowanie joystickiem dla silników zaburtowych
Cumowanie . Teraz już pod całkowitą kontrolą dzięki zaawansowanemu systemowi sterowania joystickiem. Mercury jest pierwszym i jak do tej pory jedynym producentem silników, który oferuje sterowanie joystickiem silników zaburtowych, stacjonarnych z przekładniami Z, oraz stacjonarnych z Pod-drives.
Mercury Joystick Piloting całkowicie eliminuje stres związany z cumowaniem, które jest jedną z najbardziej stresujących czynności podczas rejsu. Aby precyzyjnie płynąc bokiem i po skosie oraz obracać łódź o 360 stopni, bez względu na wiatr, fale , prąd wody i stres wystarczy delikatnie przesunąć joystick. Maksymalna zwrotność. Minimalny wysiłek.
Axius i Axius Premier do silników MerCruiser® i Mercury Diesel z przekładniami Z, łodzie od 27 do 46 stóp . Zeus dla większych łodzi z przekładniami Pad-Drives .
Joystick Piloting – do silników zaburtowych Verado 250 i 300 KM dla instalacji podwójnych, potrójnych lub poczwórnych.
Systemy sterujące joystickiem są kompatybilne z manetkami elektronicznymi DTS SmartCraft, oraz z elektro-hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Zapewniają całkowitą i precyzyjną kontrolę nad łodzią podczas całego rejsu. Dzięki nim czujesz się pewnie, bezpiecznie w każdej sytuacji.
Moc SmartCraft®
Na wyciągnięcie ręki!
Sterowanie joystickiem
System antykradzieżowy (TDS)
Mercmonitor
SC1000 Prędkościomierz
Alarm obracającej się śruby napędowej
Elektroniczna manetka
Mercury VesselView®
Dopasowane do Twojej łodzi. Twój ster. Twoje życie na wodzie.
Poszukujesz odpowiedniego silnika dla swojej łodzi i odpowiedniego układu sterującego? Wybieraj spośród pełnej gamy pakietów sterowania silnikiem. Od panelu, mocowania, konsoli po instalacje.