Seria Elite
Osiągi dorównujące reputacji. Seria śrub napędowych Mercury Elite ma najlepszą w klasie trwałość i osiągi. Są to nasze najlepiej sprzedające się konstrukcje.
Śruby SPITFIRE X7®
- Doskonałe przyśpieszenie wytwarzane dzięki konstrukcji o małej średnicy.
- Największa prędkość maksymalna i szybkie wyjście w ślizg.
- Zaprojektowana dla wszystkich typów łodzi ze standardowymi silnikami zaburtowymi Mercury o mocy 75–115 KM.
Śruby HIGH FIVE®
- Pięciołopatkowa konstrukcja ze stali nierdzewnej zapewnia najlepszy rozpęd i sterowność.
- Śruba napędowa zapewniająca doskonałe wyniki w sportach holowniczych.
- Pasuje do silników zaburtowych o mocy 135 KM i większej.
Śruby MIRAGE® PLUS
- Sprzedająca się najlepiej na świecie śruba napędowa do silników o dużej mocy.
- Konstrukcja o dużej średnicy sprawdza się w wielu różnych zastosowaniach.
- Pasuje do silników zaburtowych o mocy 135 KM i większej oraz silników stacjonarnych V-8.
Śruby SPITFIRE®
- Najnowocześniejsza aluminiowa śruba napędowa Mercury zapewnia prędkość śruby trójłopatkowej i poślizg oraz przyśpieszenie śruby czterołopatkowej.
- Agresywna czterołopatkowa konstrukcja z dużymi kątami natarcia i zwiększonym nadlewem kielicha minimalizującym poślizg.
- Pasuje do silników zaburtowych o mocy 25–250 KM.
Śruby TEMPEST® PLUS
- Ma za zadanie zwiększać prędkość dużych łodzi.
- Większy kąt natarcia i większy nadlew kielicha zapewniają lepszą sterowność i ciąg na dużych łodziach napędzanych silnikami zaburtowymi V-6.
- Idealna do ślizgaczy z silnikami zaburtowymi o mocy od 135 KM i sportowych łodzi na sandacza o długości 5 metrów i dłuższych.
Śruby TROPHY® PLUS
- Zaprojektowana do zapewniania wyjątkowego uniesienia dziobu ślizgaczy i łodzi płaskodennych pływających z napędem zamocowanym na dużej wysokości.
- Niespotykana konstrukcja umożliwia odpowietrzanie zarówno przez piastę, jak i nad nią, co zapewnia szybki rozpęd i dużą stabilność przy dużych prędkościach i ciasnych skrętach.
- Pasuje do silników zaburtowych o mocy 135 KM i większej.
Śruby TROPHY® SPORT
- Wyczynowa śruba napędowa do łodzi zatokowych i płaskodennych z silnikami zaburtowymi o mocy 40–60 KM.
- Czterołopatkowa konstrukcja wytwarza niewiarygodnie duży rozpęd i mały poślizg w porównaniu z śrubą trójłopatkową.