Silnik benzynowy
Mercury® MerCruiser® Tow Sport Inboards
The Perfect Choice for Tow Sports
A flawless blend of torque, pulling power, and launch propulsion.
HP / kW 370 / 276
Max. ilosć obrotów (obr/min) 5000-5400
Typ silnika V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność skokowa (L) (L) 6.2L
Układ podawania paliwa Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Poniżej znajdą Państwo specyfikacje poszczególnych modeli.
Specyfikacja – Mercury® MerCruiser® Tow Sport Inboards
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
- 6.2L 370
-
HP / kW - 370 / 276
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air actuated + two-plug manual drain “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Optional: Fresh Water Cooling (Układ zamknięty)
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 45 C: 1.0:1
- 45 IV: 1.46:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 28 x 30 x 22″ / 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 370 ECT
-
HP / kW - 370 / 276
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2L
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air actuated + four-plug manual drain “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Optional: Fresh Water Cooling (Układ zamknięty)
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 45 C: 1.0:1
- 45 IV: 1.46:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 320
-
HP / kW - 320 / 239
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air actuated + two-plug manual drain “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Optional: Fresh Water Cooling (Układ zamknięty)
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 45 C: 1.0:1
- 45 IV: 1.46:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 28 x 30 x 22″ / 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 320 ECT
-
HP / kW - 320 / 239
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air actuated + four-plug manual drain “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Optional: Fresh Water Cooling (Układ zamknięty)
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 45 C: 1.0:1
- 45 IV: 1.46:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg