Silnik benzynowy
Mercury® MerCruiser® Inboards
Sprawdzona technologia, solidność, niezawodność i bezkonkurencyjna oszczędność paliwa.
HP / kW 425 / 317
Max. ilość obrotów (obr/min) 4400 – 4800
Typ silnika V8
Pojemność skokowa (L) (L) 8.2L
Układ podawania paliwa Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI), Sekwencyjny wtrysk paliwa w silnikach z DTS
Poniżej znajdą Państwo specyfikacje poszczególnych modeli.
Specyfikacja – Mercury® MerCruiser® Inboards
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Współczynnik kompresji |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Accessory drive system |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Współczynnik kompresji |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Accessory drive system |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Rozruch |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Biegi |
|
Transmission and Ratio |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Displacement (CID/L) |
|
Układ podawania paliwa |
|
System chłodzenia |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
- 8.2 H.O. DTS ECT
-
HP / kW - 425 / 317
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4400 – 4800
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 8.2
Średnica i skok - 4.47 x 4.00″ / 113.5 x 101.6 mm
Współczynnik kompresji - 8.75:1
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Układ sterowania silnikiem - PCM 09 z funkcją SmartCraft CAN Diagnostyka OBD-M Podwójne czujniki tlenu
Układ podawania paliwa - Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
- Sekwencyjny wtrysk paliwa w silnikach z DTS
Zasilanie w powietrze - High inertia induction system
Zapłon - Zapłon bez rozdzielacza z kontrolą spalania stukowego
Alternator A/W - 65 amp / 917 watt
System odprowadzania wody - Single point air actuated
Układ wydechowy - Dostrojone kolektory wydechowe z wkładami ze stali nierdzewnej 316
System chłodzenia - Mosiężna pompa wody morskiej
- Układ zamknięty
- długodziałający (5 lat) płyn niezamarzający
Accessory drive system - Automatyczny napinacz
- Pasek wielorowkowy
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 35 x 33 x 24″ / 878 x 838 x 610 mm
Waga (tylko silnik) - 509 kg
Kompatybilne napędy - ZF 63A Down Angle
- ZF 63IV V-Drive
- 8.2 Horizon DTS ECT
-
HP / kW - 375 / 280
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4200 – 4600
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 8.2
Średnica i skok - 4.47 x 4.00″ / 113.5 x 101.6 mm
Współczynnik kompresji - 8.75:1
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Układ sterowania silnikiem - PCM 09 z funkcją SmartCraft CAN Diagnostyka OBD-M Podwójne czujniki tlenu
Układ podawania paliwa - Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
- Sekwencyjny wtrysk paliwa w silnikach z DTS
Zasilanie w powietrze - High inertia induction system
Zapłon - Zapłon bez rozdzielacza z kontrolą spalania stukowego
Alternator A/W - 65 amp / 917 watt
System odprowadzania wody - Single point air actuated
Układ wydechowy - Dostrojone kolektory wydechowe z wkładami ze stali nierdzewnej 316
System chłodzenia - Mosiężna pompa wody morskiej
- Układ zamknięty
- długodziałający (5 lat) płyn niezamarzający
Accessory drive system - Automatyczny napinacz
- Pasek wielorowkowy
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 35 x 33 x 24″ / 878 x 838 x 610 mm
Waga (tylko silnik) - 509 kg
Kompatybilne napędy - ZF 63A Down Angle
- ZF 63IV V-Drive
- 6.2L 350
-
HP / kW - 350 / 261
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Electric
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Fresh water cooled (Układ zamknięty)
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 63 A: 1.216, 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
- 63 IV: 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 28 x 30 x 22″ / 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 350 ECT
-
HP / kW - 350 / 261
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Fresh water cooled (Układ zamknięty)
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 63 A: 1.216, 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
- 63 IV: 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 300
-
HP / kW - 300 / 224
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Fresh water cooled (Układ zamknięty)
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 63 A: 1.216, 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
- 63 IV: 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 28 x 30 x 22″ / 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 6.2L 300 ECT
-
HP / kW - 300 / 224
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Średnica i skok - 4.0 x 3.75″ / 101.6 x 95.25 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - SmartCraft PCM 112
- Standard SmartCraft with DTS
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - Fully regulated Napędzany paskiem 70 amp (882 watt)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through transom
System chłodzenia - Fresh water cooled (Układ zamknięty)
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Biegi - F-N-R
Transmission and Ratio - 63 A: 1.216, 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
- 63 IV: 1.5:1, 2.0:1, 2.5:1
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
- 5.7 TKS
-
HP / kW - 300 / 224
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4600 – 5000
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 5.7
Displacement (CID/L) - 350
Układ podawania paliwa - TKS Carb
System chłodzenia - Układ zamknięty Kit
Waga (tylko silnik) - 370 kg
Kompatybilne napędy - ZF / Velvet