Silnik benzynowy
MERCURY® MERCRUISER® 4.5L
The Next Generation
Featuring a host of engineering innovations, the 4.5L series establishes new standards for power-to-weight ratio, driver experience, acceleration, durability, and ease of maintenance.
HP / kW 250 / 186
Max. ilosć obrotów (obr/min) 4800-5200
Typ silnika V6, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność skokowa (L) (L) 4.5L
Układ podawania paliwa Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Poniżej znajdą Państwo specyfikacje poszczególnych modeli.
Specyfikacja – Mercury® MerCruiser® 4.5L
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Displacement (CID/L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Fuel ethanol tolerance |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
- 4.5L 250hp
-
HP / kW - 250 / 186
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4800-5200
Typ silnika - V6, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 4.5
Średnica i skok - 4.0 x 3.6″ / 102 x 92 mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - 70 amp / 882 watt (Napędzany paskiem)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender” (Bravo)
- Easy Drain “Season Extender” (Alpha)
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Water cooled with thermostat; FWC available as factory option (Alpha) and packaged with SeaCore Drive (Bravo)
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 343 kg
Kompatybilne napędy - Alpha
- Bravo One
- Bravo Three
- Bravo Two
- 4.5 200hp
-
HP / kW - 200 / 149
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4400 – 4800
Typ silnika - V6, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 4.5
Displacement (CID/L) - 275 / 4.5
Średnica i skok - 4.0 x 3.6″ / 102 x 92 mm
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Fuel ethanol tolerance - Up to 10%
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - Mechanical Shifting with Optional SmartCraft DTS
- Standard SmartCraft with Electronic Throttle Control
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - 70 amp / 882 watt (Napędzany paskiem)
System odprowadzania wody - Easy Drain “Season Extender” (Alpha)
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Water cooled with thermostat; FWC available as factory option
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 28 x 30 x 22″ / 696 x 740 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 345 kg
Kompatybilne napędy - Alpha
- Bravo One