Silnik benzynowy
Mercury® MerCruiser® 8.2L
Prosty. Lekki. Potężny.
Zbudowany dla łatwości obsługi – od konserwacji do manewrowania.
HP / kW 430 / 321
Max. ilość obrotów (obr/min) 4600 – 5000
Typ silnika V8
Pojemność skokowa (L) (L) 8.2
Układ podawania paliwa Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
Poniżej znajdą Państwo specyfikacje poszczególnych modeli.
Specyfikacja – Mercury® MerCruiser® 8.2L
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Współczynnik kompresji |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Accessory drive system |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Współczynnik kompresji |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Accessory drive system |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Średnica i skok |
|
Współczynnik kompresji |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Accessory drive system |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
- 8.2 MAG H.O. ECT
-
HP / kW - 430 / 321
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4600 – 5000
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 8.2
Średnica i skok - 4.47 x 4.00″ / 113.5 x 101.6 mm
Współczynnik kompresji - 8.75:1
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Układ sterowania silnikiem - PCM 09 z funkcją SmartCraft CAN Diagnostyka OBD-M Podwójne czujniki tlenu
Układ podawania paliwa - Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
Zasilanie w powietrze - High inertia induction system
Zapłon - Zapłon bez rozdzielacza z kontrolą spalania stukowego
Alternator A/W - 65 amp / 917 watt
System odprowadzania wody - Single point air actuated
Układ wydechowy - Dostrojone kolektory wydechowe z wkładami ze stali nierdzewnej 316
System chłodzenia - Mosiężna pompa wody morskiej
- Układ zamknięty
- długodziałający (5 lat) płyn niezamarzający
Accessory drive system - Automatyczny napinacz
- Pasek wielorowkowy
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 35 x 33 x 24″ / 878 x 838 x 610 mm
Waga (tylko silnik) - 509 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One X
- Bravo One XR
- Bravo Three X
- Bravo Three XR
- Bravo Two X
- 8.2 MAG ECT
-
HP / kW - 380 / 283
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4600 – 5000
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 8.2
Średnica i skok - 4.47 x 4.00″ / 113.5 x 101.6 mm
Współczynnik kompresji - 8.75:1
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Układ sterowania silnikiem - PCM 09 z funkcją SmartCraft CAN Diagnostyka OBD-M Podwójne czujniki tlenu
Układ podawania paliwa - Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
Zasilanie w powietrze - High inertia induction system
Zapłon - Zapłon bez rozdzielacza z kontrolą spalania stukowego
Alternator A/W - 65 amp / 917 watt
System odprowadzania wody - Single point air actuated
Układ wydechowy - Dostrojone kolektory wydechowe z wkładami ze stali nierdzewnej 316
System chłodzenia - Mosiężna pompa wody morskiej
- Układ zamknięty
- długodziałający (5 lat) płyn niezamarzający
Accessory drive system - Automatyczny napinacz
- Pasek wielorowkowy
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 35 x 33 x 24″ / 878 x 838 x 610 mm
Waga (tylko silnik) - 509 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One X
- Bravo One XR
- Bravo Three X
- Bravo Three XR
- Bravo Two X
- 8.2 MAG
-
HP / kW - 380 / 283
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4400 – 4800
Typ silnika - V8
Pojemność (L) - 8.2
Średnica i skok - 4.47 x 4.00″ / 113.5 x 101.6 mm
Współczynnik kompresji - 8.75:1
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Układ sterowania silnikiem - PCM 09 z funkcją SmartCraft CAN Diagnostyka OBD-M Podwójne czujniki tlenu
Układ podawania paliwa - Wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa (MPI)
Zasilanie w powietrze - High inertia induction system
Zapłon - Zapłon bez rozdzielacza z kontrolą spalania stukowego
Alternator A/W - 65 amp / 917 watt
System odprowadzania wody - Single point air actuated
Układ wydechowy - Dostrojone kolektory wydechowe z wkładami ze stali nierdzewnej 316
System chłodzenia - Mosiężna pompa wody morskiej
- Układ zamknięty
- długodziałający (5 lat) płyn niezamarzający
Accessory drive system - Automatyczny napinacz
- Pasek wielorowkowy
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 35 x 33 x 24″ / 878 x 838 x 610 mm
Waga (tylko silnik) - 449 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One X
- Bravo One XR
- Bravo Three X
- Bravo Three XR
- Bravo Two X