Silnik benzynowy
MERCURY® MERCRUISER® 6.2L
Rethink the V-8.
A 6.2-liter V-8 engine with unparalleled torque and acceleration to get you on plane quickly and smoothly.
HP / kW 350 / 261
Max. ilosć obrotów (obr/min) 5000 – 5400
Typ silnika V8, 2-valve/cylinder pushrod
Układ podawania paliwa Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Poniżej znajdą Państwo specyfikacje poszczególnych modeli.
Specyfikacja – Mercury® MerCruiser® 6.2L
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Displacement (CID/L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Displacement (CID/L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Fuel ethanol tolerance |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Displacement (CID/L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
HP / kW |
|
---|---|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Typ silnika |
|
Pojemność (L) |
|
Displacement (CID/L) |
|
Średnica i skok |
|
Zalecane paliwo |
|
Fuel ethanol tolerance |
|
Zalecane paliwo |
|
Układ sterowania silnikiem |
|
Układ podawania paliwa |
|
Zasilanie w powietrze |
|
Zapłon |
|
Alternator A/W |
|
System odprowadzania wody |
|
Układ wydechowy |
|
System chłodzenia |
|
Układ smarowania |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) |
|
Waga (tylko silnik) |
|
Kompatybilne napędy |
|
- 6.2L 350
-
HP / kW - 350 / 261
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000 – 5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Displacement (CID/L) - 377 / 6.2
Średnica i skok - 4.0″ x 3.75″ / 101.6mm x 95.25mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - Mechanical Shifting with Optional SmartCraft DTS
- Standard SmartCraft with Electronic Throttle Control
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Fresh water cooled available with SeaCore option
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One
- Bravo Three
- Bravo Two
- 6.2L 350 ECT
-
HP / kW - 350 / 261
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000 – 5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Displacement (CID/L) - 377 / 6.2
Średnica i skok - 4.0″ x 3.75″ / 101.6mm x 95.25mm
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Fuel ethanol tolerance - Up to 10%
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - Mechanical Shifting with Optional SmartCraft DTS
- Standard SmartCraft with Electronic Throttle Control
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - 70 amp / 882 watt (Napędzany paskiem)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender” (Bravo)
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Fresh water cooled available with SeaCore option
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One
- Bravo Three
- Bravo Two
- 6.2L 300
-
HP / kW - 300 / 224
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000 – 5400
Displacement (CID/L) - 337 / 6.2
Średnica i skok - 4.0″ x 3.75″ / 101.6mm x 95.25mm
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - Mechanical Shifting with Optional SmartCraft DTS
- Standard SmartCraft with Electronic Throttle Control
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender”
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Fresh water cooled available with SeaCore option
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One
- Bravo Three
- Bravo Two
- 6.2L 300 ECT
-
HP / kW - 300 / 224
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000 – 5400
Typ silnika - V8, 2-valve/cylinder pushrod
Pojemność (L) - 6.2
Displacement (CID/L) - 377 / 6.2
Średnica i skok - 4.0″ x 3.75″ / 101.6mm x 95.25mm
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Fuel ethanol tolerance - Up to 10%
Zalecane paliwo - 90 RON 10% Ethanol Maximum
- Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2)
Układ sterowania silnikiem - Mechanical Shifting with Optional SmartCraft DTS
- Standard SmartCraft with Electronic Throttle Control
Układ podawania paliwa - Computer controlled Multi-Port Electronic Fuel Injection (MPI)
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
Zapłon - SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
Alternator A/W - 70 amp / 882 watt (Napędzany paskiem)
System odprowadzania wody - Air Actuated “Season Extender” (Bravo)
Układ wydechowy - Through prop
System chłodzenia - Fresh water cooled available with SeaCore option
- Chłodzony wodą z termostatem
Układ smarowania - miska olejowa
Rekomendowany olej - Mieszanka syntetyczna z certyfikatem NMMA FCW 25W-40
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) - 32 x 30 x 22″ / 813 x 762 x 559 mm
Waga (tylko silnik) - 862 lbs / 391 kg
Kompatybilne napędy - Bravo One
- Bravo Three
- Bravo Two