Mercury Marine
Układy sterowania rotarysteering

Sterowanie mechaniczne

Trwałe, mocne, elastyczne i niezawodne.

Układy sterowania powersteering

Sterowanie elektrohydrauliczne

Jeśli chodzi o wysiłek, mniej znaczy więcej

Układy sterowania hydraulicsteering

Sterowanie hydrauliczne

Kontrola na wyciągnięcie ręki. Wysoka wydajność.

Układy sterowania bigtillerpart

Duży rumpel

Popularność opcjonalnego rumpla Big Tiller firmy Mercury wzrosła w przypadku pontonów, RIB-ów i łodzi laminatowych, na których dłuższy rumpel z ergonomicznym przyciskiem trymu, pozwala łatwo i bezpiecznie obsługiwać silnik.

Układy sterowania new joystick piloting prod

Joystick Piloting

Zapomnij o komplikacjach. Zapomnij o stresowaniu się cumowaniem lub manewrowaniem w ciasnych miejscach i trudnych sytuacjach.

Układy sterowania active trim

Active Trim

System Active Trim jest kompatybilny z wszystkimi aktualnie produkowanymi silnikami zaburtowymi i stacjonarnymi (o mocy od 40 KM) obsługującymi technologię SmartCraft.

Mercury Marine jest liderem w branży

 

Technologia silników w ostatnich latach bardzo ewoluowała. Mercury Marine kontynuuje ekspansję swojej technologii silników zaburtowych i morskich. Mercury jest liderem w branży dzięki innowacyjnym rozwiązaniom opartym na technologii joysticka zeus, monitorach VesselView, sterowaniu joystickiem dla silników zaburtowych, aktywnemu trymowaniu (Active Trim) i cyfrowemu kotwiczeniu Skyhook GPS. W 2016 r. Firma Mercury wprowadziła aplikację VesselView Mobile dla systemów iOS i Android.

Układy sterowania idealnie pasujące do Twojej łodzi i spełniające Twoje potrzeby. Od tradycyjnych mechanicznych po zaawansowane rozwiązania cyfrowe. Wszystkie skonstruowane i wykonane najlepiej jak to możliwe, aby działały sprawnie, płynnie i niezawodnie przez długie lata.

Mechaniczne

Tradycyjny system sterowania łodzią, wykorzystujący cięgna do połączenia steru i kierownicy z silnikiem. Mechanizmy listwowe i planetarne, oba dostępne z opcją „no-torque”, która blokuje przekładnie nawet jeśli zdejmiesz ręce z kierownicy aby zwiększyć bezpieczeństwo i kontrolę nad łodzią.
Hydrauliczny

System polecany dla większych łodzi z większymi silnikami, choć nie tylko. Aby łódź płynęła w odpowiednim kierunku w tego typu układzie stosuje się pompę hydrauliczną, zawory, węże i siłowniki. System ten zdecydowanie ułatwia sterowanie , jest sprawny i komfortowy.

Dostępne są różne rozmiary i typy układów hydraulicznych. Wybieramy je w zależności od wielkości łodzi, mocy i liczby silników, preferencji sternika oraz wymagań dotyczących prędkości i osiągów. Możemy ich używać w łodziach wędkarskich , rekreacyjnych ale również w bolidach wyścigowych.

Wspomaganie kierownicy

Stosunkowo nowe rozwiązanie w branży motorowodnej. Działa podobnie jak system wspomagania kierownicy w samochodzie lub ciężarówce. Wykorzystuje dodatkową pompę hydrauliczna aby zminimalizować wysiłek sternika. Teraz już można kierować łódką jednym palcem. To co sprawdza się na drodze działa i na wodzie. Układ dostępny przy większych silnikach Mercury®, w tym Verado® jak przy wielu silnikach stacjonarnych.

Steer-By-Wire

Zaawansowane, cyfrowe sterowanie oparte na systemach wykorzystujących joystick Axius® i Zeus®. Eliminuje zarówno cięgna jak i hydraulikę. Sygnał cyfrowy przekazywany jest od kierownicy przewodami do silnika. Szybki, super czuły układ kierowniczy i super kontrola. Stanowi część pakietu cyfrowego SmartCraft®.

Big Tiller -Wielki Rumpel

Idealny do trolingu oraz dla tych którzy wolą sterować rumplem niż kierownicą. Poważna rzecz dla poważnych wędkarzy. Big Tillery są tak duże i tak skonfigurowane, aby pasowały do szerokiej gamy silników Mercury. Występują trzy różne zestawy pasujące do: czterosuwowych silników 40-60 KM, czterosuwowych 75-115 KM i dwusuwowych OptiMax®, oraz Big Tiller z hydraulicznym układem wspomagania do większych silników i bardziej wymagających zastosowań.

Sterowanie joystickiem Zeus, sterowanie joystickiem Axius do silników stacjonarnych i sterowanie joystickiem dla silników zaburtowych

Cumowanie . Teraz już pod całkowitą kontrolą dzięki zaawansowanemu systemowi sterowania joystickiem. Mercury jest pierwszym i jak do tej pory jedynym producentem silników, który oferuje sterowanie joystickiem silników zaburtowych, stacjonarnych z przekładniami Z, oraz stacjonarnych z Pod-drives.

Mercury Joystick Piloting całkowicie eliminuje stres związany z cumowaniem, które jest jedną z najbardziej stresujących czynności podczas rejsu. Aby precyzyjnie płynąc bokiem i po skosie oraz obracać łódź o 360 stopni, bez względu na wiatr, fale , prąd wody i stres wystarczy delikatnie przesunąć joystick. Maksymalna zwrotność. Minimalny wysiłek.

Axius i Axius Premier do silników MerCruiser® i Mercury Diesel z przekładniami Z, łodzie od 27 do 46 stóp . Zeus dla większych łodzi z przekładniami Pad-Drives .

Joystick Piloting – do silników zaburtowych Verado 250 i 300 KM dla instalacji podwójnych, potrójnych lub poczwórnych.

Systemy sterujące joystickiem są kompatybilne z manetkami elektronicznymi DTS SmartCraft, oraz z elektro-hydraulicznym wspomaganiem kierownicy. Zapewniają całkowitą i precyzyjną kontrolę nad łodzią podczas całego rejsu. Dzięki nim czujesz się pewnie, bezpiecznie w każdej sytuacji.

 

Moc SmartCraft®
Na wyciągnięcie ręki!

joystick  Układy sterowania joystick

Sterowanie joystickiem

tds  Układy sterowania tds

System antykradzieżowy (TDS)

merc-monitor  Układy sterowania merc monitor

Mercmonitor

sc1000  Układy sterowania sc1000

SC1000 Prędkościomierz

moving-propeller  Układy sterowania moving propeller

Alarm obracającej się śruby napędowej

digital-throttle  Układy sterowania digital throttle

Elektroniczna manetka

vesselview  Układy sterowania vesselview

Mercury VesselView®

Dopasowane do Twojej łodzi. Twój ster. Twoje życie na wodzie.

 

Poszukujesz odpowiedniego silnika dla swojej łodzi i odpowiedniego układu sterującego? Wybieraj spośród pełnej gamy pakietów sterowania silnikiem. Od panelu, mocowania, konsoli po instalacje.