Mercury Marine

SILNIKI ZABURTOWE SERII RACING

 

Jak ulepszyć coś w kategorii, która jest najlepsza? Tworząc nowe poziomy wydajności, osiągów i niezawodności. Nasza linia silników zaburtowych wywodzi się z dziedzictwa przełomowych rozwiązań. Nadal ustawiamy poprzeczkę bardzo wysoko, ponieważ Ty tego wymagasz, ponieważ my tego potrzebujemy.

Seria Racing 250-400R mercury racing box top

INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA

VERADO 400R

 

Mercury Racing Verado 400R powstał dzięki pasji osiągania perfekcji. Zwiększył moc dostępnych na rynku silników zaburtowych. Poważne udoskonalenia fabrycznej rzędowej platformy o pojemności 2,6 L zwiększyły moc i osiągi. 7000 obrotów na minutę, niesamowite przyspieszenie i świetny stosunek masy do mocy, to tylko niektóre z zalet modelu 400R. Ten silnik nie jest przeznaczony dla osób o słabym sercu. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o lekkich kadłubach stworzonych aby osiągać jak największą prędkość.

Opcje kolorystyczne
Silniki Mercury 400R oferowane są w dwóch kolorach: czarnym Czarny (Phantom Black) lub białym Biały (Cold Fusion White). Dla białego silnika 400R dostępnych jest sześć różnych kolorów aplikacji (niebieski, zielony, pomarańczowy, fioletowy, czerwony i żółty) zaprojektowanych tak aby wyrazić twój styl i żeby dopasować kolorystycznie silnik do łodzi. Tak czy inaczej ludzie będą się oglądać, nie masz szans na bycie anonimowym.

 

Seria Racing 250-400R verado 400r feature lg

  • HP / KW 400/298
  • Max. ilość obrotów (obr/min) 6400-7000
  • Typ silnika  6 (w rzędzie)
  • Pojemność skokowa (L)  2.6L
  • Zasilanie w powietrze Doładowane z dolotami zimnego powietrza , chłodzeniem powietrza z kompresora i elektroniczną kontrolą ciśnienia doładowania
  • System paliwowy Sci EFI
  • Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
  • Rozruch Elektryczny (kluczyk) z SmartStart
  • System wydechowy Przez śrubę
  • Rekomendowany olej Syntetyczny Mercury Racing 25W50 , Certyfikat NMMA FCW 25W-50
  • Pojemność miski olejowej 8.0 L
  • System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika Elektroniczny system SmartCraft
  • MINIMALNY ROZSTAW SILNIKÓW 66,04 cm
  • Sterowanie elektro-hydrauliczne wspomaganie kierownicy
    System sterowania silników zaburtowych pilotem
  • Przekładnia 5.44″ HD,
    Sport Master z kierunkową płetwą spodziny
  • Przełożenie 1.75:1
  • Klasyfikacja CARB Star CARB 2-Star
  • ALTERNATOR/AMP 70 AMP / 882 Watt (Belt-Drive)
  • Waga 668 lbs (303 kg)
  • Długość kolumny 20″ / 508mm
    25″ / 635mm
    30″ / 762mm
  • Kolor Czarny (Phantom Black)
    Biały (Cold Fusion White)
  • Gwarancja 3 Lata gwarancji dla użytkowania rekreacyjnego
    3 Lata gwarancji na korozję

Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.

 

SPECYFIKACJASeria Racing 250-400R Racing SM HD 300 RP34

  • HP / kW  300/224
  • Obroty biegu jałowego 600
  • Max. ilość obrotów (obr/min)  5800-6400
  • Układ cylindrów  V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
  • Pojemność (L / CID)  4.6/279
  • INDUCTION SYSTEM  Custom Racing Short-Runner Intake Manifold
  • System paliwowy  Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
  • Zalecane paliwo  Bezołowiowa 95
  • Zapłon SYSTEM  SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
  • Ładowanie  85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge
  • Rozruch  Elektryczny z systemem SmartStart Protection
  • Układ smarowania  miska olejowa
  • Rekomendowany olej  z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
  • Trzypunktowe mocowanie silnika  górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
  • Mocowanie silnika HD  solidne uchwyty, system zdalnego trymowania
  • Przekładnia  Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD
  • Przełożenie  1.75:1
  • Biegi  F-N-R
  • Waga (LBS./KG)
  • L – 20″ Std: 512/232; HD: 546/247
  • XL – 25″ 556/252
  • XXL – 30″ 566/257
  • Gwarancja – 3 lata

Silnik 250R FourStroke przekazuje 250 koni mechanicznych na śrubę. Wytrzymała jednostka V-8 o pojemności większej o 53 % pozwoliła osiągnąć 40 % większy moment obrotowy niż dotychczas oferowany dwusuwowy silnik 250XS.

 

SPECYFIKACJASeria Racing 250-400R Racing SM 250R

  • HP / kW  250/186
  • Obroty biegu jałowego  600
  • Max. ilość obrotów (obr/min)  5800-6200
  • Układ cylindrów  V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
  • Pojemność (L / CID)  4.6/279
  • INDUCTION SYSTEM  Performance-Tuned Long Runner Intake Manifold
  • System paliwowy  Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
  • Zalecane paliwo  Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2) Or 90 RON
  • Zapłon  SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
  • Ładowanie  85-Amp (1071 Watt)
  • Rozruch  Elektryczny z systemem SmartStart Protection
  • Układ smarowania  miska olejowa
  • Rekomendowany olej  z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
  • THROTTLE AND SHIFT CONTROLS  Mechanical
  • Mocowanie  Trzypunktowe mocowanie silnika – górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
  • Długość kolumny (IN./MM.)  20/508
  • Przekładnia  Sport Master
  • Przełożenie  1.75:1
  • Waga (LBS. / KG.)  520/236
  • Gwarancja  3 lata