Mercury Marine
jetpower200hp-box

Płytka woda. Głębokie doświadczenie.

Płytka woda może oznaczać szansę i przygodę. Może jednak również oznaczać uszkodzone śruby. Gdy silnik OptiMax z bezpośrednim wtryskiem paliwa, wyposażony jest w napęd JET, nie ma się czym martwić. Żadnych śrub. Żadnych płetw sterowych. Niedostępne miejsca raptem stają się dostępne.

INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA

Gdzie woda jest zbyt płytka dla łodzi z napędem śrubowym, tam dopłynie łódź z silnikiem Mercury Marine Jet.

Zalety napędu Jet
Woda jest zasysana do jednostki kratką wlotową przez wirnik napędzany bezpośrednio przez wał napędowy silnika. Następnie woda jest tłoczona pod wysokim ciśnieniem przez dyszę wylotową, co tworzy siłę ciągu napędzającą łódź do przodu. Aby uzyskać ciąg wstecz, klapka zamyka wylot przekierowując strumień ciśnienia w przeciwną stronę. Jako że pod kadłubem nie wystaje żadna dolna część, napęd wodnoodrzutowy pozwala przepłynąć nad przeszkodami nie do pokonania dla łodzi z zaburtowym silnikiem ze śrubą napędową.

HP / kW
  • 200 / 147
Typ silnika
  • V6
Pojemność skokowa (L)
  • 2.5
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5150 – 5650
Alternator A/W
  • 60 A / 756 W Napędzany paskiem
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Niskie napięcie akumulatora
  • Niski poziom oleju
  • Niskie ciśnienie wody
  • Oil system failure
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
  • Elektroniczny system SmartCraft
  • Woda w paliwie
Kompatybilnez systemem SmartCraft
  • Tak
Rozruch
  • Sterowany komputerem, elektryczny z automatycznym ssaniem, kluczyk
Przełożenie
  • 1.25:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 166 kg
Średnica i skok
  • 3.50 x 2.65″ / 89 x 67 mm
Zapłon
  • PCM Digital Inductive
System paliwowy
  • Dwustopniowy bezpośredni wtrysk paliwa DFI
System chłodzenia
  • Self-draining
Biegi
  • F-N-R przepustnica wysokiego ciśnienia
Przekładnia
  • Jet Drive
System trymowania
  • Reulowana płyta
System wydechowy
  • Przez pawęż z dwoma tłumikami
Color
  • Czarny (Phantom Black)
Flush system
  • Tak
Typ pompy
  • Przepływ mieszany / wysoka wydajność
Średnica wirnika
  • 7.25″ x 184 mm
Typ wirnika
  • Stalowa, 4 łopatowa z progresywnym skokiem
Jet 200hp

Gdzie woda jest zbyt płytka dla łodzi z napędem śrubowym, tam dopłynie łódź z silnikiem Mercury Marine Jet.

Zalety napędu Jet
Woda jest zasysana do jednostki kratką wlotową przez wirnik napędzany bezpośrednio przez wał napędowy silnika. Następnie woda jest tłoczona pod wysokim ciśnieniem przez dyszę wylotową, co tworzy siłę ciągu napędzającą łódź do przodu. Aby uzyskać ciąg wstecz, klapka zamyka wylot przekierowując strumień ciśnienia w przeciwną stronę. Jako że pod kadłubem nie wystaje żadna dolna część, napęd wodnoodrzutowy pozwala przepłynąć nad przeszkodami nie do pokonania dla łodzi z zaburtowym silnikiem ze śrubą napędową.

HP / kW
  • 200 / 147
Typ silnika
  • V6
Pojemność skokowa (L)
  • 2.5
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5150 – 5650
Alternator A/W
  • 60 A / 756 W Napędzany paskiem
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Niskie napięcie akumulatora
  • Niski poziom oleju
  • Niskie ciśnienie wody
  • Oil system failure
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
  • Elektroniczny system SmartCraft
  • Woda w paliwie
Kompatybilnez systemem SmartCraft
  • Tak
Rozruch
  • Sterowany komputerem, elektryczny z automatycznym ssaniem, kluczyk
Przełożenie
  • 1.25:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 166 kg
Średnica i skok
  • 3.50 x 2.65″ / 89 x 67 mm
Zapłon
  • PCM Digital Inductive
System paliwowy
  • Dwustopniowy bezpośredni wtrysk paliwa DFI
System chłodzenia
  • Self-draining
Biegi
  • F-N-R przepustnica wysokiego ciśnienia
Przekładnia
  • Jet Drive
System trymowania
  • Reulowana płyta
System wydechowy
  • Przez pawęż z dwoma tłumikami
Color
  • Czarny (Phantom Black)
Flush system
  • Tak
Typ pompy
  • Przepływ mieszany / wysoka wydajność
Średnica wirnika
  • 7.25″ x 184 mm
Typ wirnika
  • Stalowa, 4 łopatowa z progresywnym skokiem
X