TRWALSZE I SZYBSZE
Najmniejsze w historii zużycie paliwa w silnikach FourStroke. Popłyń dalej na każdym litrze! Układ zaawansowanej optymalizacji zasięgu (Advanced Range Optimization, ARO) i układ zamknięty sterowania dopływem paliwa współpracują ze sobą, aby precyzyjnie regulować mieszankę paliwa i zapewniać najlepszą możliwą sprawność. Szczegóły takie jak rozmiary łożysk i schemat przepływu oleju zaprojektowano w sposób zmniejszający tarcie wewnętrzne i podnoszący ogólną sprawność. Hydrodynamiczna, opływowa przekładnia przecina wodę tak, aby silnik zaburtowy musiał mniej się wytężać.
INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA
HP / kW |
|
---|---|
Typ silnika |
|
Pojemność skokowa (L) |
|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Zasilanie w powietrze |
|
System zasilania paliwem |
|
Alternator A/W |
|
Zalecane paliwo |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
|
Rozruch |
|
Controls |
|
Sterowanie |
|
Długość kolumny |
|
Przełożenie |
|
Waga *Najlżejszy model* |
|
Średnica i skok |
|
Zapłon |
|
System paliwowy |
|
System chłodzenia |
|
Biegi |
|
Przekładnia |
|
System trymowania |
|
System wydechowy |
|
Silnik przeciwbieżny |
|
Color |
|
Układ smarowania |
|
Pojemność miski olejowej |
|
Maksymalny zakres trymowania |
|
Maksymalny zakres podniesienia |
|
Potrzebujesz więcej mocy? Przejdź na model Command Thrust z większą przekładnią napędu i przełożeniem 2,38:1. W połączeniu ze śrubami napędowymi firmy Mercury klasy V‑6 o dużej średnicy, silniki FourStroke o mocy 100 i 115 KM zapewniają jeszcze lepsze przyśpieszenie, niesamowitą manewrowość i doskonałą zdolność hamowania.
Przeciwbieżność
Firma Mercury po raz pierwszy oferuje lewoobrotowy silnik FourStroke o mocy 115 KM. Dodanie modelu przeciwbieżnego zapewnia neutralne odczucie sterowania i lepszą sterowność w układzie dwusilnikowym. Dwa silniki 115 Command Thrust na pawęży zapewniają zdolność manewrową i bezpieczeństwo przybijania typowe dla układów podwójnych o wyższej mocy – za znacznie niższą cenę.
HP / kW |
|
---|---|
Typ silnika |
|
Pojemność skokowa (L) |
|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Zasilanie w powietrze |
|
System zasilania paliwem |
|
Alternator A/W |
|
Zalecane paliwo |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
|
Rozruch |
|
Skrzynia biegów |
|
Sterowanie |
|
Długość kolumny |
|
Przełożenie |
|
Waga *Najlżejszy model* |
|
Klasyfikacja CARB Star |
|
Średnica i skok |
|
Zapłon |
|
System paliwowy |
|
System chłodzenia |
|
Biegi |
|
Przekładnia |
|
System trymowania |
|
System wydechowy |
|
Odchylenie trymu (w stopniach) |
|
Kolor |
|
Układ smarowania |
|
Pojemność miski olejowej |
|
Maksymalny zakres trymowania |
|
Maksymalny zakres podniesienia |
|
Potrzebujesz więcej mocy? Przejdź na model Command Thrust z większą przekładnią napędu i przełożeniem 2,38:1. W połączeniu ze śrubami napędowymi firmy Mercury klasy V‑6 o dużej średnicy, silniki FourStroke o mocy 100 i 115 KM zapewniają jeszcze lepsze przyśpieszenie, niesamowitą manewrowość i doskonałą zdolność hamowania.
HP / kW |
|
---|---|
Typ silnika |
|
Pojemność skokowa (L) |
|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Zasilanie w powietrze |
|
System zasilania paliwem |
|
Alternator A/W |
|
Zalecane paliwo |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
|
Rozruch |
|
Skrzynia biegów |
|
Sterowanie |
|
Długość kolumny |
|
Przełożenie |
|
Waga *Najlżejszy model* |
|
Klasyfikacja CARB Star |
|
Średnica i skok |
|
Zapłon |
|
System paliwowy |
|
System chłodzenia |
|
Biegi |
|
Przekładnia |
|
System trymowania |
|
System wydechowy |
|
Odchylenie trymu (w stopniach) |
|
Kolor |
|
Układ smarowania |
|
Pojemność miski olejowej |
|
Maksymalny zakres trymowania |
|
Maksymalny zakres podniesienia |
|
Mniejsza masa w połączeniu z dużą pojemnością skokową daje tym silnikom zaburtowym FourStroke maksymalną efektywność paliwową, zwłaszcza przy prędkościach przelotowych.
HP / kW |
|
---|---|
Typ silnika |
|
Pojemność skokowa (L) |
|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Zasilanie w powietrze |
|
System zasilania paliwem |
|
Alternator A/W |
|
Zalecane paliwo |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
|
Rozruch |
|
Skrzynia biegów |
|
Sterowanie |
|
Długość kolumny |
|
Przełożenie |
|
Waga *Najlżejszy model* |
|
Klasyfikacja CARB Star |
|
Średnica i skok |
|
Zapłon |
|
System paliwowy |
|
System chłodzenia |
|
Biegi |
|
Przekładnia |
|
System trymowania |
|
System wydechowy |
|
Odchylenie trymu (w stopniach) |
|
Kolor |
|
Układ smarowania |
|
Pojemność miski olejowej |
|
Maksymalny zakres trymowania |
|
Maksymalny zakres podniesienia |
|
- FourStroke 150hp
-
HP / kW - 150 / 110
Typ silnika - 8 zaworów górnozaworowy SOHC
- 4 cylindry w rzędzie
Pojemność skokowa (L) - 3.0
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-5800
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
System zasilania paliwem - Computer Controlled Multi-Port Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Alternator A/W - 60 A / 756 W Napędzany paskiem
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej - Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Kompatybilnez systemem SmartCraft - Tak
Rozruch - Elektryczny (kluczyk)
- Smart Start Electric
Controls - Manetka mechaniczna
Sterowanie - Możliwy montaż dużego rumpla
- Mechaniczne, dwa cięgna
- elektro-hydrauliczne wspomaganie kierownicy opcja dla podwójnej instalacji
- Hydraulic power Sterowanie
Długość kolumny - 20″ / 508 mm
- 25″ / 635 mm
Przełożenie - 1.92:1
Waga *Najlżejszy model* - 206 kg
Średnica i skok - 4.0 x 3.6″ / 102 x 92 mm
Zapłon - SmartCraft ECM 70 Digital Inductive
System paliwowy - Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi - F-N-R
Przekładnia - Standardowa
System trymowania - Power Tilt (siłownik elektryczny)
- Power Trim
System wydechowy - Przez śrubę
Silnik przeciwbieżny - Dostępny
Color - Czarny (Phantom Black)
Układ smarowania - miska olejowa
Pojemność miski olejowej - 6.3 qts / 6.0l
Maksymalny zakres trymowania - 22° (-6° to 16°)
Maksymalny zakres podniesienia - 73° (-6° to 67°)
- FourStroke 115hp
-
Potrzebujesz więcej mocy? Przejdź na model Command Thrust z większą przekładnią napędu i przełożeniem 2,38:1. W połączeniu ze śrubami napędowymi firmy Mercury klasy V‑6 o dużej średnicy, silniki FourStroke o mocy 100 i 115 KM zapewniają jeszcze lepsze przyśpieszenie, niesamowitą manewrowość i doskonałą zdolność hamowania.
Przeciwbieżność
Firma Mercury po raz pierwszy oferuje lewoobrotowy silnik FourStroke o mocy 115 KM. Dodanie modelu przeciwbieżnego zapewnia neutralne odczucie sterowania i lepszą sterowność w układzie dwusilnikowym. Dwa silniki 115 Command Thrust na pawęży zapewniają zdolność manewrową i bezpieczeństwo przybijania typowe dla układów podwójnych o wyższej mocy – za znacznie niższą cenę.HP / kW - 115 / 85.1
Typ silnika - 8 zaworów górnozaworowy SOHC
- 4 cylindry w rzędzie
Pojemność skokowa (L) - 2.1
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-6000
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
System zasilania paliwem - Computer Controlled Multi-Port Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Alternator A/W - 35 amp / 441 watt chłodzony wodą regulator napięcia regulator
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej - Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Kompatybilnez systemem SmartCraft - Tak
Rozruch - Smart Start Electric
Skrzynia biegów - Manetka mechaniczna
Sterowanie - Możliwy montaż dużego rumpla
- Mechaniczne, dwa cięgna
- Hydraulic power Sterowanie
Długość kolumny - 20″ / 508 mm
- 25″ / 635 mm
Przełożenie - 2.07:1
Waga *Najlżejszy model* - 163 kg; 165 kg (CT model)
Klasyfikacja CARB Star - 3
Średnica i skok - 3.5 x 3.2″ / 90 x 81 mm
Zapłon - SmartCraft ECM 70 Digital Inductive
System paliwowy - Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi - F-N-R
Przekładnia - Command Thrust (CT)
- Standardowa
System trymowania - Power Tilt (siłownik elektryczny)
- Power Trim
System wydechowy - Przez śrubę
Odchylenie trymu (w stopniach) - 20
Kolor - Czarny (Phantom Black)
Układ smarowania - Zintegrowana sucha miska olejowa
Pojemność miski olejowej - 5.5 qts / 5.2 l
Maksymalny zakres trymowania - 22° (-6° to 16°)
Maksymalny zakres podniesienia - 70° (-6° to 64°)
- FourStroke 100hp
-
Potrzebujesz więcej mocy? Przejdź na model Command Thrust z większą przekładnią napędu i przełożeniem 2,38:1. W połączeniu ze śrubami napędowymi firmy Mercury klasy V‑6 o dużej średnicy, silniki FourStroke o mocy 100 i 115 KM zapewniają jeszcze lepsze przyśpieszenie, niesamowitą manewrowość i doskonałą zdolność hamowania.
HP / kW - 100 / 74
Typ silnika - 8 zaworów górnozaworowy SOHC
- 4 cylindry w rzędzie
Pojemność skokowa (L) - 2.1
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 5000-6000
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
System zasilania paliwem - Computer Controlled Multi-Port Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Alternator A/W - 35 amp / 441 watt chłodzony wodą regulator napięcia regulator
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej - Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Kompatybilnez systemem SmartCraft - Tak
Rozruch - Smart Start Electric
Skrzynia biegów - Manetka mechaniczna
Sterowanie - Możliwy montaż dużego rumpla
- Mechaniczne, dwa cięgna
- Hydraulic power Sterowanie
Długość kolumny - 20″ / 508 mm
- 25″ / 635 mm
Przełożenie - 2.07:1
Waga *Najlżejszy model* - 163 kg
Klasyfikacja CARB Star - 3
Średnica i skok - 3.5 x 3.2″ / 90 x 81 mm
Zapłon - SmartCraft ECM 70 Digital Inductive
System paliwowy - Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi - F-N-R
Przekładnia - Standardowa
System trymowania - Power Tilt (siłownik elektryczny)
- Power Trim
System wydechowy - Przez śrubę
Odchylenie trymu (w stopniach) - 20
Kolor - Czarny (Phantom Black)
Układ smarowania - miska olejowa
Pojemność miski olejowej - 5.5 qts / 5.2 l
Maksymalny zakres trymowania - 22° (-6° to 16°)
Maksymalny zakres podniesienia - 70° (-6° to 64°)
- FourStroke 80hp
-
Mniejsza masa w połączeniu z dużą pojemnością skokową daje tym silnikom zaburtowym FourStroke maksymalną efektywność paliwową, zwłaszcza przy prędkościach przelotowych.
HP / kW - 80 / 59.2
Typ silnika - 8 zaworów górnozaworowy SOHC
- 4 cylindry w rzędzie
Pojemność skokowa (L) - 2.1
Max. ilosć obrotów (obr/min) - 4500-5500
Zasilanie w powietrze - Polepszający wydajność spiralny kolektor dolotowy
System zasilania paliwem - Computer Controlled Multi-Port Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Alternator A/W - 35 amp / 441 watt chłodzony wodą regulator napięcia regulator
Zalecane paliwo - Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej - Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika - Elektroniczny system SmartCraft
Kompatybilnez systemem SmartCraft - Tak
Rozruch - Smart Start Electric
Skrzynia biegów - Manetka mechaniczna
Sterowanie - Możliwy montaż dużego rumpla
- Mechaniczne, dwa cięgna
- Hydraulic power Sterowanie
Długość kolumny - 20″ / 508 mm
Przełożenie - 2.07:1
Waga *Najlżejszy model* - 163 kg
Klasyfikacja CARB Star - 3
Średnica i skok - 3.5 x 3.2″ / 90 x 81 mm
Zapłon - SmartCraft ECM 70 Digital Inductive
System paliwowy - Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia - Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi - F-N-R
Przekładnia - Standardowa
System trymowania - Power Tilt (siłownik elektryczny)
- Power Trim
System wydechowy - Przez śrubę
Odchylenie trymu (w stopniach) - 20
Kolor - Czarny (Phantom Black)
Układ smarowania - miska olejowa
Pojemność miski olejowej - 5.5 qts / 5.2 l
Maksymalny zakres trymowania - 22° (-6° to 16°)
Maksymalny zakres podniesienia - 70° (-6° to 64°)