Mercury Marine
2_5-25_mercury

KONSTRUKCJA ZAPEWNIAJĄCA NIEZAWODNOŚĆ, MOC I SPRAWNOŚĆ

Jeśli chcesz darzyć silnik zaburtowy całkowitym zaufaniem, wybierz jeden z silników Mercury FourStroke. Charakteryzują się światowej klasy niezawodnością, są lekkie i kompaktowe, mają niesamowite osiągi i ekonomiczne zużycie paliwa.

Silniki Mercury FourStroke to zaawansowana technologia bez stresów. Gwarantują beztroskie pływanie z potężnym i niezawodnym napędem. Śmiałość nie zależy od rozmiarów. Silniki zaburtowe Mercury FourStroke o mniejszej mocy zapewniają świetne osiągi i sprawność przy najmniejszej masie. Dzięki nowatorskiej konstrukcji i zaawansowanej technologii te niewielkie i wszechstronne silniki zaburtowe Mercury są ciche, szybko reagują i niezawodnie sprawdzają się na płyciznach i otwartej wodzie.

Silniki Mercury FourStroke cechuje:

• Technicznie zaawansowana konstrukcja skoncentrowana na użytkowniku.
• Łatwe w użyciu układy sterowania i intuicyjna konserwacja zapewniające
komfort użytkowania.

• Precyzja układów paliwowych zapewniająca niesamowite osiągi i oszczędne
zużycie paliwa.
• Szeroka oferta produktów zapewniająca szerszy wybór opcji i większą
elastyczność.

INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 25 / 18.6
Typ silnika
  • 3 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 32.1 / 526
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 15 amp / 186 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Niskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny (kluczyk)
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 1.92:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 71 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.36″ / 61 x 60 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Trim
System wydechowy
  • Przez śrubę
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 20 / 14.7
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 20.3 / 333
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5700 – 6200
System zasilania paliwem
  • Single Overhead Cam
Alternator A/W
  • 12/145 electric
Zalecane paliwo
  • 87% oktanu / do 10% etanolu
Rekomendowany olej
  • 25W-40 Synthetic Blend
  • Mercury FC-W 10W-30 4-Stroke Marine Oil
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 99 lbs / 45 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 15 / 11.1
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 20.3 / 333
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5700 – 6200
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 12/145 electric
Zalecane paliwo
  • 87 octane compatible (up to 10% ethanol)
Rekomendowany olej
  • 25W-40 Synthetic Blend
  • Mercury FC-W 10W-30 4-Stroke Marine Oil
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 99 lbs / 45 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Remote fuel tank (optional)
  • Tak
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Silniki Mercury FourStroke o mocy 8–9,9 KM są najlżejsze w swojej klasie, ale mała masa nie znaczy, że czegoś im brakuje. Nasze silniki FourStroke o mocy 8–9,9 KM mają wygodny, wielofunkcyjny rumpel umożliwiający łatwą zmianę biegów jedną ręką. Ponadto są wyposażone w nasze automatyczne haki eliminujące konieczność niewygodnego ręcznego przekładania dźwigni w celu utrzymania silnika w odpowiedniej pozycji podczas cofania.

Dzięki wielofunkcyjnemu rumplowi Mercury, w który standardowo wyposażone są modele silników FourStroke o mocy 8–9,9 KM, masz nad łodzią kontrolę niezbędną do wygodnego wędkowania przez cały dzień. Rewolucyjny projekt rumpla pozwala kontrolować jedną ręką zmianę biegów, wyłączanie silnika, otwarcie przepustnicy, unoszenie silnika i sterowanie. Zapewnia niezrównaną zwrotność, ułatwia i uprzyjemnia czas spędzany na wodzie.

HP / kW
  • 9.9 / 7.3
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 12.8 / 208
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 6 amp / 76 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.08:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 38 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.73″ / 55 x 44 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • Mechanizm zapadkowy
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Silniki Mercury FourStroke o mocy 8–9,9 KM są najlżejsze w swojej klasie, ale mała masa nie znaczy, że czegoś im brakuje. Nasze silniki FourStroke o mocy 8–9,9 KM mają wygodny, wielofunkcyjny rumpel umożliwiający łatwą zmianę biegów jedną ręką. Ponadto są wyposażone w nasze automatyczne haki eliminujące konieczność niewygodnego ręcznego przekładania dźwigni w celu utrzymania silnika w odpowiedniej pozycji podczas cofania.

Dzięki wielofunkcyjnemu rumplowi Mercury, w który standardowo wyposażone są modele silników FourStroke o mocy 8–9,9 KM, masz nad łodzią kontrolę niezbędną do wygodnego wędkowania przez cały dzień. Rewolucyjny projekt rumpla pozwala kontrolować jedną ręką zmianę biegów, wyłączanie silnika, otwarcie przepustnicy, unoszenie silnika i sterowanie. Zapewnia niezrównaną zwrotność, ułatwia i uprzyjemnia czas spędzany na wodzie.

HP / kW
  • 8 / 5.9
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 12.8 / 208
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 6 amp / 76 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.08:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 38 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.73″ / 55 x 44 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • Mechanizm zapadkowy
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 6 / 4.4
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 25″ / 635 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7
Pojemność skokowa (L)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 59.5 lbs / 21.2 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Propane Mixer
Propane Tolerance
  • HD-5 (65% or greater propane)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • Not included
Remote fuel tank (optional)
  • Not included
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Alternator A/W
  • 4 amp / 50 watt lighting and charging
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 20″ / 508 mm
  • 25″ / 635 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 63.1 lbs / 28.6 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Propane Mixer
Propane Tolerance
  • HD-5 (65% or greater propane)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Sail Power
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • Not included
Remote fuel tank (optional)
  • Not included
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 4 / 2.9
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Color
  • Czarny (Phantom Black)

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 3.5 / 2.6
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 5.2 / 85
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel z obrotem o 360°
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 41 lbs / 18 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.42″ / 55 x 36 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • 4 pozycje
Pozycje trymu
  • 4
System wydechowy
  • Powyżej śruby
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Color
  • Czarny (Phantom Black)

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 2.5 / 1.9
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 5.2 / 85
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel z obrotem o 360°
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 41 lbs / 18 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.42″ / 55 x 36 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • 4 pozycje
Pozycje trymu
  • 4
System wydechowy
  • Powyżej śruby
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
25 EFI

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 25 / 18.6
Typ silnika
  • 3 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 32.1 / 526
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 15 amp / 186 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Niskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny (kluczyk)
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 1.92:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 71 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.36″ / 61 x 60 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Trim
System wydechowy
  • Przez śrubę
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
20 EFI

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 20 / 14.7
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 20.3 / 333
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5700 – 6200
System zasilania paliwem
  • Single Overhead Cam
Alternator A/W
  • 12/145 electric
Zalecane paliwo
  • 87% oktanu / do 10% etanolu
Rekomendowany olej
  • 25W-40 Synthetic Blend
  • Mercury FC-W 10W-30 4-Stroke Marine Oil
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 99 lbs / 45 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
15 EFI

Gdy rozładuje się akumulator w zwykłym silniku, nic nie da się zrobić. Co innego, gdy masz silnik Mercury FourStroke o mocy 25 KM. Każdy silnik jest standardowo wyposażony w ręczny rozrusznik linkowy. Dzięki temu nawet gdy akumulator się rozładuje, możesz wziąć sprawy w swoje ręce i płynąć dalej. Bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelach Mercury FourStroke o mocy 25–30 KM zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, precyzyjną reakcję przepustnicy, lepszą gospodarkę paliwem i wyjątkowe ogólne osiągi.

HP / kW
  • 15 / 11.1
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 20.3 / 333
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5700 – 6200
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 12/145 electric
Zalecane paliwo
  • 87 octane compatible (up to 10% ethanol)
Rekomendowany olej
  • 25W-40 Synthetic Blend
  • Mercury FC-W 10W-30 4-Stroke Marine Oil
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
  • Przegrzanie
  • Czujnik błędów
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 99 lbs / 45 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.40 x 2.24″ / 61 x 57 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Ręczny
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Remote fuel tank (optional)
  • Tak
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 6.6 / 25
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
9.9

Silniki Mercury FourStroke o mocy 8–9,9 KM są najlżejsze w swojej klasie, ale mała masa nie znaczy, że czegoś im brakuje. Nasze silniki FourStroke o mocy 8–9,9 KM mają wygodny, wielofunkcyjny rumpel umożliwiający łatwą zmianę biegów jedną ręką. Ponadto są wyposażone w nasze automatyczne haki eliminujące konieczność niewygodnego ręcznego przekładania dźwigni w celu utrzymania silnika w odpowiedniej pozycji podczas cofania.

Dzięki wielofunkcyjnemu rumplowi Mercury, w który standardowo wyposażone są modele silników FourStroke o mocy 8–9,9 KM, masz nad łodzią kontrolę niezbędną do wygodnego wędkowania przez cały dzień. Rewolucyjny projekt rumpla pozwala kontrolować jedną ręką zmianę biegów, wyłączanie silnika, otwarcie przepustnicy, unoszenie silnika i sterowanie. Zapewnia niezrównaną zwrotność, ułatwia i uprzyjemnia czas spędzany na wodzie.

HP / kW
  • 9.9 / 7.3
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 12.8 / 208
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 6 amp / 76 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Manetka
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.08:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 38 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.73″ / 55 x 44 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • Power Tilt (siłownik elektryczny)
Pozycje trymu
  • Mechanizm zapadkowy
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
8

Silniki Mercury FourStroke o mocy 8–9,9 KM są najlżejsze w swojej klasie, ale mała masa nie znaczy, że czegoś im brakuje. Nasze silniki FourStroke o mocy 8–9,9 KM mają wygodny, wielofunkcyjny rumpel umożliwiający łatwą zmianę biegów jedną ręką. Ponadto są wyposażone w nasze automatyczne haki eliminujące konieczność niewygodnego ręcznego przekładania dźwigni w celu utrzymania silnika w odpowiedniej pozycji podczas cofania.

Dzięki wielofunkcyjnemu rumplowi Mercury, w który standardowo wyposażone są modele silników FourStroke o mocy 8–9,9 KM, masz nad łodzią kontrolę niezbędną do wygodnego wędkowania przez cały dzień. Rewolucyjny projekt rumpla pozwala kontrolować jedną ręką zmianę biegów, wyłączanie silnika, otwarcie przepustnicy, unoszenie silnika i sterowanie. Zapewnia niezrównaną zwrotność, ułatwia i uprzyjemnia czas spędzany na wodzie.

HP / kW
  • 8 / 5.9
Typ silnika
  • 2 cylindry
Pojemność (CID/cm³)
  • 12.8 / 208
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory na cylinder, pojedynczy
Alternator A/W
  • 6 amp / 76 watt
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Elektryczny
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.08:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 38 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.73″ / 55 x 44 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • Mechanizm zapadkowy
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Pojemność zbiornika paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
6

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 6 / 4.4
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
5

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 25″ / 635 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
5 Propane
HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7
Pojemność skokowa (L)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 59.5 lbs / 21.2 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Propane Mixer
Propane Tolerance
  • HD-5 (65% or greater propane)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • Not included
Remote fuel tank (optional)
  • Not included
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
5 Propane Sail Power
HP / kW
  • 5 / 3.7
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Alternator A/W
  • 4 amp / 50 watt lighting and charging
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 20″ / 508 mm
  • 25″ / 635 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 63.1 lbs / 28.6 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Propane Mixer
Propane Tolerance
  • HD-5 (65% or greater propane)
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Sail Power
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • Not included
Remote fuel tank (optional)
  • Not included
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
4

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 4 / 2.9
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 7.5 / 123
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Nieskie ciśnienie oleju
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 25 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.32 x 1.77″ / 59 x 45 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N-R
Przekładnia
  • Standardowa
Pozycje trymu
  • 6
System wydechowy
  • Przez śrubę
Pływanie po płytkiej wodzie
  • Tak
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Opcjonalny zbiornik paliwa (gal / L)
  • 3.2 / 12
Color
  • Czarny (Phantom Black)
3.5

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 3.5 / 2.6
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 5.2 / 85
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 5000-6000
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel z obrotem o 360°
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
  • 20″ / 508 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 41 lbs / 18 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.42″ / 55 x 36 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • 4 pozycje
Pozycje trymu
  • 4
System wydechowy
  • Powyżej śruby
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Zintegrowany zbiornik paliwa (gal. / l)
  • 0.3 / 1.1
Color
  • Czarny (Phantom Black)
2.5

Mała masa i przystępna cena to jeszcze nie wszystko

W przypadku silników zaburtowych w tym przedziale mocy przenośność ma zasadnicze znaczenie, a silniki Mercury FourStroke o mocy 2,5–6 KM należą do najlżejszych w swojej klasie. Każdy przenośny silnik Mercury FourStroke ma wiele przydatnych funkcji, takich jak automatyczny układ blokowania skrętu i wygodne w użytkowaniu, zintegrowane zbiorniki paliwa. Te silniki FourStroke przechodzą identyczny proces zabezpieczenia przed korozją co produkty o większej mocy.

Mimo małych rozmiarów mają wielkie funkcje. Od wielu pozycji trymu i ustawień na płycizny (w modelach 4, 5 i 6 KM) po rumple umożliwiające sterowanie w zakresie 360 stopni (w modelach 2,5–3,5 KM), oferują osiągi i wszechstronność na każdą sytuację.

Rozruch jest łatwy dzięki automatycznej dekompresji, która zmniejsza ciśnienie w cylindrach, a co za tym idzie – siłę niezbędną do uruchomienia silnika. Dzięki małej masie i wygodnie umieszczonym, dużym uchwytom transportowym przeniesienie silnika na łódź nie sprawia problemu. Te lekkie silniki przechodzą surowe próby standardowe, są więc tak niezawodne, jak należy oczekiwać po wszystkich silnikach zaburtowych Mercury.

HP / kW
  • 2.5 / 1.9
Typ silnika
  • 1 cylinder
Pojemność (CID/cm³)
  • 5.2 / 85
Max. ilosć obrotów (obr/min)
  • 4500-5500
System zasilania paliwem
  • 2 zawory (silnik górnozaworowy)
Zalecane paliwo
  • Bezołowiowa 95
Rekomendowany olej
  • Olej Mercury FourStroke 10W-30
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika
  • Zbyt wysokie obroty
Rozruch
  • Ręczny
Sterowanie
  • Rumpel z obrotem o 360°
Długość kolumny
  • 15″ / 381 mm
Przełożenie
  • 2.15:1
Waga *Najlżejszy model*
  • 41 lbs / 18 kg
Klasyfikacja CARB Star
  • 3
Średnica i skok
  • 2.16 x 1.42″ / 55 x 36 mm
Zapłon
  • CDI z elektronicznym zapłonem
System paliwowy
  • Gaźnikowy
System chłodzenia
  • Chłodzony wodą, z termostatem
Biegi
  • F-N
Przekładnia
  • Standardowa
System trymowania
  • 4 pozycje
Pozycje trymu
  • 4
System wydechowy
  • Powyżej śruby
Odchylenie trymu (w stopniach)
  • 16
Kolor
  • Czarny (Phantom Black)
X