MOCNY I NIEZAWODNY
MERCURY F 150 EFI
Niekwestionowany lider w kategorii silników o mocy 150 KM.
Mocny, wszechstronny i niezawodny. Solidna inwestycja na lata.
Teraz w wyjątkowej, obniżonej cenie 54 900 zł!

Swoją siłę MERCURY F 150 EFI zawdzięcza potężnemu blokowi 3,0 l, który może wygenerować moc przekraczającą 250 KM. W tym przypadku inżynierowie zażądali od niego 150 KM i ta metoda znacznie wydłużyła trwałość jednostki napędowej.
Małe rozmiary i zwarta konstrukcja sprawiają, że jest to silnik idealny do wielu zastosowań motorowodnych. Zestawienie największej pojemności skokowej 3,0l w tej kategorii, wytrzymałej przekładni i niewielkiej jego wagi 206 kg (najlżejszy w klasie!), zapewnia maksymalną oszczędność paliwa, niezwykłą wytrzymałość i wydajność.
5 LAT GWARANCJI – potwierdzone 10 000 godzin prac konstrukcyjnych i wieloetapowymi próbami na wodzie w ekstremalnych warunkach.
IDEALNY DO MODERNIZACJI NAPĘDU
Zwarta, lekka konstrukcja silnika Mercury FourStroke o mocy 150 KM umożliwia jego mocowanie na wąskich pawężach, gdyż dla łodzi przewożonej na przyczepie liczy się każdy kilogram mniej. Silnik 150 FourStroke jest również wystarczająco elastyczny, by umożliwić podłączenie sterowania mechanicznego lub hydraulicznego, mechanicznych/kablowych systemów sterowania i pełnego zestawu przyrządów.
SKOŃCZ ZE STRESEM
Pracuj mniej, osiągaj więcej. Brzmi nieźle, czyż nie? I o to chodzi z silnikiem Mercury FourStroke o mocy 150 KM. Dzięki pojemności skokowej 3,0 l ten 4-cylindrowy silnik z rozrządem górnozaworowym pracuje mniej, aby wytworzyć większy moment obrotowy i większą moc, a co za tym idzie – zapewnić wyjątkową trwałość i długotrwały spokój ducha.
MOC WAGI LEKKIEJ
Zazwyczaj im większa pojemność skokowa, tym większa masa silnika. Nie w przypadku silnika Mercury FourStroke o mocy 150 KM. FourStroke 150 to najlżejszy silnik w swojej klasie, a jego moc 150 KM sprawia, że jest to doskonały wybór zarówno do modernizacji, jak i do napędzania nowych łodzi.
MNIEJ CZASU W WARSZTACIE
FourStroke 150 KM wygląda dobrze z osłoną zarówno założoną, jak i zdjętą dzięki wygodnemu i łatwemu dostępowi umożliwiającemu wykonanie podstawowej obsługi technicznej.
Dodaj do tego zapobiegający rozlewaniu system wymiany oleju, łatwy dostęp do filtra paliwa i bezobsługowy mechanizm rozrządu zaworowego, a okaże się, że jest to jeden z najłatwiejszych w obsłudze silników zaburtowych na rynku.

NABIERZ PRĘDKOŚCI
INFORMACJA O SILNIKU I SPECYFIKACJA
SPECYFIKACJA – 150 EFI
HP / kW |
|
---|---|
Typ silnika |
|
Pojemność skokowa (L) |
|
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
|
Zasilanie w powietrze |
|
System zasilania paliwem |
|
Alternator A/W |
|
Zalecane paliwo |
|
Rekomendowany olej |
|
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
|
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
|
Rozruch |
|
Controls |
|
Sterowanie |
|
Długość kolumny |
|
Przełożenie |
|
Waga *Najlżejszy model* |
|
Średnica i skok |
|
Zapłon |
|
System paliwowy |
|
System chłodzenia |
|
Biegi |
|
Przekładnia |
|
System trymowania |
|
System wydechowy |
|
Silnik przeciwbieżny |
|
Color |
|
Układ smarowania |
|
Pojemność miski olejowej |
|
Maksymalny zakres trymowania |
|
Maksymalny zakres podniesienia |
|